Kızlar bugün 4. Ay aşı kontrolümüzde ebe bıngıldağı kapanmak üzere dedi doktora yolladı doktor baktı nerdeyse kapanmış hatta kapanmış dedi bi çocuk cerrahisine yönlendirdi ihmal etmeyin gidin mutlaka dedi ama yüz ifadesini hiç beğenmedim varmı aynı durumu yaşayan bir sorun olurmu bende öğretmenim az çok bişeyler okudum internetten ama korktum okuduklarımdan?