Sağlık ocağında ki doktor kan tahlili’nden sonra kolesterolünün çok düşük olduğunu söyledi acaba beslenme sebepli mi bilmiyorum bir tanıdığım sağlık ocağında ki doktor çocuklarla ilgili çok şey yapamıyor falan demişti acaba yetişkin kolesterolune göre mi değerlendirdi ve ne yapmak gerekir?