melike567 serum fizyolojikle temizlemen lazım. 4 ml enjektörle cek, bebeği yan yatır üstte kalan burnuna sık 2 ml bebeği çevir sırtına vur akıtsın sonra diğer tarafa yatır üstte kalan burun deliğine sık tekrar cevir sırtına vur. Sonra aspiratörle cek. Aspiratörü her sefernde kullanmana gerek yok ama burnu 2-3 saatte bir serumla yıkayabilirsin. Eğer kuru cekersen yeterli ıslanmazsa veya sık cekim yaparsan kanama olur. Ayrıca aspiratör ucunu tam burun deliğine giricek sekilde koyman lazım.