Evhamkisisi Kızlar 8 aylık oğlum alerjisinden dolayı zaten ek gıdayı tam olarak kavrayamadi bu ara önüne parmak besinler koyuyorum ya da kek vs onu alıp elinde mıncıklıyor ağzına götürüp yeme işlemini gerçekleştirmiyor sizinkilerde durumu nedir normal mi
papatyam-34 Evhamkisisi Benim oğlum da alerjik bende çok şey veremiyorum biraz da korktuğum için eline bir şey veremiyorum hepsini atıyor ağzına 🫣 Ama bir kaç gün önce kek koydum önüne kuşa verir gibi 😂 Eli ile biraz oynadı sonra ağzına götürdü öyle öyle keşfedip yedi zaten dişleri sağolsun ne bulsa bu yenir mi demeyip hop ağzına götürüyor her şeyin tadına bakıyor 😂 bıraksam çorbayı da eli ile yiyecek parmak bana bana
Evhamkisisi papatyam-34 benimki de öyle de işte elini ağzına götürdükten sonra bakıyor yumuşak oyuna döndürüyor işi başlıyor mıncıklamaya yemekten çok mundar ediyor anlayacağın 😅