Yaa bu cocuk yaptığım hic biseyi yemior .ben mi yemek yapamıyorum deliricem artık ya .kemik suyu az koyuyorm koku yapmasn dye yok gene yemiyor
.sehriye çorbası yaptım
Sogan kavurdum üstüme taze domates rendeldm biraz pisirdim ustune sehriyesini koydum tereyağı koydum az nane koydm et suyu da ekledm
Tadi guzel oldu bence
Pisince az da limon ekledm .yok yemedi .yogurt ver tum gun yer ama bunu yemio.her gun yemek derdi yeminle skldm.ben mi beceremiyorum siz nasl yapiosnz .Tarhana yaparm yemez .yogurt çorbası yemez. Mercimek yemez .ezogelin yemez şehriye yemez .bu çocuğa ben napicam .varmi lezzetli kesin yer tarifiiniz