aybikreis Yoğun bakımda bant izleri yara yapmıştı böyle izi kaldı kendiliğinden geçer mi, ne sürebilirim
Rez aybikreis zamanla geçer benim de kızımın yüzünde tırmık izler vardı bişi yapmadım çünkü çok minikti bişi süremedim şükür geçti
aybikreis Shewolff Sürmedim. Geçmedi ama azaldı büyüdükçe. Yüzü küçükken daha fazla dikkat çekiyordu şimdi küçük iz var zamanla geçecek gibi duruyor
aybikreis Rez bebeğimin yüzündeki izler çizik değil ama derin yara. Çukur oluşmuş. Yoğun bakımda iken kanamalı şekilde yaraydı iyileşince de böyle kaldı geçmedi hala sadece küçülmüş gibi duruyor bebeğim büyüdüğü için
Rez aybikreis kızımın da derindi yeğenim haşat etmişti yüzünü derin çizik olmuştu yani ordan biliyorum, ama yine de bir doktora götürün içiniz rahat etsin hani
Htc4504 Açık yara değil kantoran yağı da yanık izine filan çok iyi geliyor bence deneyebilirsiniz az az belki bant izlerinede iyi gelir