Kızım 9 aylık. Çalışan bir anneyim yaklaşık 2 aydır babaannesi bakıyor. İşten döndüğümüzde bizi görünce sevinir boynumuza atlardı. Yaklaşık 2 haftadır bize gelmek istemiyor. Havalar ısınınca hep dışarıya çıkarıyor bebekler de gezmeyi seviyor. Bahçede hayvanları var hep onların yanında acaba bu yüzden mi yapıyor. Niye anlamıyorum. Bu durum beni çok üzüyor. Aynı şeyleri yaşayan var mı?