Aleynaduruuu Kızlar bebeğim 6 aylık oldu. Doktordan dönüyoruz ek gıdaya başlıcaz. Kabak ile başlıcaz. Buharda kaç dakika haşlıcam nasıl başlıcam çok merak ediyorum deneyimi olan yazabilir mi
BelaCivciv Aleynaduruuu Dakikayla yapmadım ben hiç, kontrol ettim yumuşamışsa aldım. Çatalla ezip verdim ama iyice su gibi yapmadan pütürlü bıraktım.