Caansuukk Kızlar oğlan 11 ayşık emerek uyuyor ama çok uyanıyor ,emmediği zaman çok ağlıyor ger uyumuyor.gece beslenmesini nasıl kesebilirim?
Sadecezeynep Her gece emmek için uyandığında su verdim bi süre sonra alıştı 1 yaşında bırakmıştık geceyi