symozdag benim bebeğim emzik tutmuyor maalesef bir çok marka denedim fakat tutmadı emzirme konusunda da sıkıntı çekmedim yolculuk halinde de emdi gazını alıp direk yatırdığım zaman uzun süreli uyuyor sadece altını değişeceğim zaman mola verdik o şekilde hallettim kıyafet konusuna gelince çok kalın giydirmedim arabanın içi sıcaktı çünkü benim yolculuğum bu şekilde geçti