Svgcarim Kızlar oğlum 1 yaş 9 günlük kafa çevresi 45,5 biraz küçük çıktı. Ama mesela 10,5 aylıkken de 45,3 çok az büyümüş normalde de takip ediliyor zaten. Sizinkiler kaç böyle olan var mi? Kilosu 9 kilo boyu da 74 çıktı.
cupacakes Svgcarim benim kızımın da hep küçüktü persentli hep normalken kafa çevresi %3lerdeydi. Çok dert ederdim doktor nörolojik açıdan değerlendirmek gerek demişti ama sorun çıkmamıştı şükür . Şimdi büyüdü bicir bicir oldu hala kafa küçücük yüzü kaşık kadar 😀 dert etmeyin ben çok dert etmiştim
Svgcarim Kuzeymomss biraz da doğum kilosu ve boyuyla alakalı ilerliyorlar galiba benim bebeğim 48 cm 2600 doğdu kafası da 34 dü
Svgcarim Kuzeymomss sağlıkla sıhhatle büyüsünler inşallah 🤲🏻 o zaman benim bebeğim de doğum değerlerine göre normalde iyi ama işte heralde çok yavaş ilerliyor. Biraz daha küçükken 9 aylıktı sağlık ocağı kafa ölçümü için beni çok korkutmuştu çocuk doktoruna götürdüm evet biraz kafası küçük takip edelim dedi ama genetikte olabilir sizin de kafanız küçük dedi
Svgcarim Kutayeda bizim d vitamini 51 çıkmış doktor artık verme yaz geldi dedi Adana’da oturuyoruz daha dün gittim doktora d vitamini kesmemi dün söyledi
Kutayeda Svgcarim doktor ne derse o canım benim 9 aylık hala bıngıldak açık kafa bındıldak açık oldukça buyur dedı ultrason cekımdık bısey çıkmadı norolajı görsün dedı bısey yok ama ıcımız rahat etsin dedi haftaya Samsun’a gıtcez
Svgcarim Kutayeda inşallah temiz çıkar bizim bıngıldakta az açıkmış. Ama bizim için sanki daha iyi açık olması şuanlık bizim kafa ölçüsü küçük çıkıyor çünkü
Kutayeda Svgcarim duzenlı kullanmazsan erken ve geç kapanmalar görülür demıstı doktor 2yasına kadar duzenlı kullanılacak dedı
Svgcarim cupacakes yaaa ❤️ biraz rahatladım çok teşekkür ederim hepsi öyle bııcır bıcır ve sağlıklı olsunlar inşallah 🤲🏻🤍
Svgcarim gulunannisi bizim hala biraz açıkmış aslında sizin erken kapandı kafa ölçümü küçük mü çıkıyor