Çok geçmiş olsun. Bize doktorumuz da ebemizde 9. Ayını geçirmeden mutlaka yaptırmayı önerdi. Mahvettiler bunca yıllık emeği hiç olmayan hastalık hortladı. Kontrolsüzce alınan mülteciler bebeklerimizi bile etkiledi. Gerçekten artık lanet ediyorum. Korkudan çocuğumu dışarı çıkaramıyorum.