asel_asya61 benim kıızmda kanlı ishal olmuştu 4 aylıktı. Bir testi var canım onun, orda net çıkıyor. Ama anlattığın belirtiler süt alerjisine benzemiyor. Belki başka bi alerji çeşitidir. Ama neye alerji olduğunu 3-4 yaştan önce bilemiyoruz demişlerdi.
Tavsiyem doğal beslen bakalım inşallah geçer.. birde 3 gün kuralı uygula değişik bişi yiyorsan 3 gün başka bişi yeme bebekteki değişimi gözlemle