Alyatrd gündüz klima açıyoruz mecbur, odası çatı katında. Gece klimaya gerek olmuyor , serinliyor. Serinliyor dediğim de 25 derece falan 😁 gece zıbın üstüne 0,5 tog kolsuz en incesinden uyku tulumu giydiriyorum, battaniye niyetine. Üstünü açıyor çünkü. Gündüz tek zibinla yatırıyorum.