Kızlar merhaba. 2 ay 20 günlük bebeğim var sürekli eli kulağında ağladığı zaman kulağını kaşıyorum susuyor mesela. Sağlık ocağına götürdüm kulağı akıntı dolu dedi hastaneye götürdüm tertemiz dedi. Ama ben biliyorum sürekli kaşınıyor çocuğum perişan oluyor elini kulağına götürecek diye. Önerdiğiniz bir yöntem var mı ilaç vermiyorlar çünkü