Oburiks Baklavanida annem kardeşime hep kullanıyordu çok memnundu bir sorun sıkıntı hiç çıkmadı ama etrafımda kullanan yok bilmiyorum şu andaki kalitesi nasıl
1Kalpte_2Prens Baklavanida yeni kullanmaya başladım ikinci paketi kullanıyorum şuan çok memnun kaldım
Baklavanida 1Kalpte_2Prens Kuzenim oğluna almış ama küçük geliyormuş elinde de 1 paket varmış. Tenine uyarsa alırım dedim umarım olur