Seyda-ygz22
Ateşin inatçısı tehlikeli olanıdır
Oğlumun bir gün ateşi çıktı
İlk eklem yerlerine ılık bez koyduk
Ilık bez varken düşüyordu kaldırınca çıkıyordu
Sonra ateş düşürücü verdim aynı şekilde düşmedi
Ilık duşa soktuk bir süre düştü çıktıktan 10 dk sonra yükseldi
Sonuç 41 derece ateşle acile gittik acilde iğneyle düştü
Eğer inatçı ateşse acilde düşer ancak
Ama ilk soğuk kompres yapın bakın düşüyor mu diye ve tamamen soyun