sedaozkan22 Merhabalar hanımlar 5 yaşında bir yeğenim var çok iştahsız ve son günlerde git gide zayıfladı. Şurup da içmiyor tavsiye edebileceğiniz içeriği temiz bi takviye var mı ?
livanurvealpinannesi61 sedaozkan22 babybomb tavsiye ederim düzenli kullanım da çok faydasını gördüm ben birde og Kids vitamin macun ikisini beraber kullandım.
Nefesinannesii21 Benim kizimda 2 yaş iştah yeme sorunumuz var profesöre götürdük.elrji testi için sonuçlar çıkınca ne yapmalıyım.diye sorduğumda uzun.cekirdegi ekstresi kullanabilirsin demişti henuz almadım.ama.deneyecegim.fikir olsun 🌼
Nurumm12 livanurvealpinannesi61 aç karna tatlı iştah keser ya bunda da olmaz dimi canım ama çoğu yerde aç karna verilmeli diye okudum senin dediğin gibi arasan kaç dakika sonra kahvaltı veriyorsun
livanurvealpinannesi61 Nurumm12 pekmezler aç karnına veriliyor normal de. Ben sabah kalkınca veriyorum yarım saat sonra kahvaltı yapıyorlar.
Nurumm12 livanurvealpinannesi61 aynen öyle çikolata falan olsa keser de bu tarz şeyler ac olmalı sanırım