Momyyy1 Selamlar efenimmmm🤭 Orkidemde 4 tane böyle bişeyler çıktı dal gibi bunlar nedir acaba anlayamadım bilenler beni aydınlatabilirmi acaba 😄😄😍😄✨🌿
Piritoiya Momyyy1 orkiden MaşaAllah çok sağlıklı keiki vermiş bırak öyle kalsınlar uzasın iyice kökler sonra ayırıp toprağa gömersin .
Momyyy1 Tatlican 2 dallı benim bu 3 bı dalda var bu şekilde 1 tanede de diğer dalında var ama ne bilmiyorum
Momyyy1 Meri-Mel eee neden buradaki çıktı acaba 4üde tepede çıkmış bunlar yeni orkide olarak çoğaltılır mı
Tgbtn Momyyy1 orkide pek su sevmez canım zaten aslında orkide suda daha iyi oluyor yani sadece su dolu saksıda 😅
Piritoiya Momyyy1 evet yapmayın . Pirinç suyu koyabilirsiniz vitamin olarak. Muz kabuğu suyu bunalrda iyi gelir
Tatlican Momyyy1 bir cicekciye sor bence ,koparinca cicek zarar görurmü diye .benim hic basima gelmedi
Poyrazin_annesii Kızlar bende mini orkide var bakımı nasıl oluyor bunların. Bnmkı çiçeklerını döktü . Sankı yaptaklarıda büzüştü kurıcak gbı
Peeri Momyyy1 keiki vermiş kökleri 5-6 cm kadar uzandığında keserek, yeni saksıya dikebilirsiniz. Youtubeden bakın keiki ayırma diye yazarsanız çıkar. 4 yeni orkideniz olacak.