Cady Merhaba canim, aynisini bende yasadim.
Bebegim uyurken sagiyordum sutumu.
3 saatte bir:
Emziriyordum
Mama 30 cc veriyordum
Ondan sonra sagdimi veriyordum.
Öylelikle buyuk abdestini yapiyordu, bir hafta boyle devam ettim. Ondan sonra doktorlar 60 cc verebilirsin dediler. Sarilik oldugu için halsiz dusuyorlar. Mama da daha az efor sarf ettikleri için, 60 cc cikartmisti doktor. Ama her 3 saatte hepsini tabi icmiyordu. Bazen hepsini bitiriyordu, bazen de birakiyordu. Zorlamamak lazim, kusmasin 😊