1zeynep1 Kızlar size bir sorum olacak toz deterjan kullanıyorum çamaşır makinesi için bingodan hiç memnun kalmadım siz hangisini kullanıyorsunuz bi de yumuşatıcı ? deneyim ve Önerilerinizi benimle paylaşır mısınız😊
Nezzz_ 1zeynep1 Ben sıvı kullanıyorım renklilerde perwoll veya yumoş çamaşır deterjanı🥰 Toz renklileri solduruyor bir zaman sonra , tozu genelde beyazlarda kullanırım oda omo veya persil tercih ediyorum🌼
Meri-Mel 1zeynep1 Ariel toz kullanıyordum nefret geldi,resmen içime sodurma desen var gusel koku desen yok sıvı omo memnun kaldım yumuşatıcı yumos kullanıyorum
kardelencicegim 1zeynep1 bingo sıvı deterjan kullanıyorum..yumoş mavi olan favorim bide arada bir bimin pembe olan yumusaticisini
Nilay_80 1zeynep1 toz olarak alo yumsatici olarak ABC kullanıyorum birde vanish kosla döküyorum üzerine daha temiz oluyor