Ev borcumuz var ve işler sarpa sardı çalışmak zorundayım. Sanayi bölgesi burası fabrikalara başvuracağım. En iyi ihtimal 8 saat çalışacağım tabi 1 saat evden erken çık, eve gelirken 1 saat geç gel servisten dolayı.Toplam 10 saat kadar olmayacağım. o kadar saat kreş bakıyor mu ? Ve kreş fiyatları nasıl ? Yani aldığım verdigim bir olacaksa ne anlamı kalacak çalışmamin bilmiyorum. Çıkmaza girdik resmen.