Bebeğim 2.5 aylık kucağımda uyuyacagi vakit kucağımda uyutuyorum .kucağımda uyutmak için aldığımda önce sanki gazı varmış gibi başını karnina çekiyor bacaklarını da içine çekiyor biraz kızarıyor sonra uykuya geçiyor .her uyku dongumuzde hemen hemen oluyor noraml mıdır sizcw