Bizimde yatagimiz montesorri ayak kismi by sekilde açık sadece altinda yavru yatak var . 4. Ayda odasini ayirdim bu yatakta yatti. Geceleri bazen bende onhn yanjnda uyudum hatta. 10 aylik civarı emekleme doneminde bir kere kendini o acik yerden aşağı attı bende yavru yataga yatiedim.o gunden sonra simdi 17 aylik normal üstte yatıyor yataktan inip kalkmasını ogrendigi icin bir sorun olmuyor çocuğunuz büyümüş bir sorun olacagimi ben sanmıyorum zatwn yüksek de degiller gunduzleri yatirmaya başlayın kolay alisir