Ballloglum konuşma mevzusuyla ilgili yorum yapamıyorum, doktor ya da bu konularda bilir kişi değilim ama bir terapist evde izlemese bile arka planda açık olan tvden çocukların etkilendiğini, farkında olmadan beynini meşgul ettiğini bu yüzden de konuşmanın gecikebileceğinden bahsetmişti. Siz de böyle bir durum var mı? Bir de asıl yazmak istediğim benim oğlum 25 aylık 3-4 ay önce dokunsal hassasiyeti olduğunu düşünüp Ergoterapiste götürmeye başladım. Baloncuk, traş köpüğü, çamur oyun hamuru gibi nesnelere dokunmayı sevmez çekinirdi. Şu an bunların hepsi geçti. Sizin oğlunuzda da bu hassasiyet olabilir