Merhaba, geçen ay safra kesem alındı. Aynı endişeleri taşıyordum ama dokunan bir şey olmadı. Doktorum her şeyi yiyebilirsin dedi. Zaten ben az yağlı beslenen biriydim aynı hayatıma devam ediyorum. Korkmanızı gerektirecek bir durum yok. Eğer taşlarınız milimetrik ise beklemeden aldırın derim. Çünkü safra kanalına kaçması durumunda oldukça problem yaratıyor bilginiz olsun, ben çektiğim için her gördüğüme yazıyorum 😇