ddm5840 Benim bebeğim de tam tersi erken doğduğu için küvezde kaldı o yüzden de meme emmedi biberon ve emzik yüzünden maalesef ciddi anlam da meme reddi yapıyor. Emzirmek istiyorsanız eğer biberon ve emzik meme reddi yapıyor. Buna rağmen hala tavsiye istiyorum diyorsanız söyleyeyim.
Biberon zaten direkt hastanede vermişler onu bilmiyorum lansinoh marka kullanıyorum ama onu söyleyebilirim. Emzik de damaklı verdik ilk nuk markaydı sanırım ilk tutmadı bir kaç defa öğürdu kusacak gibi oldu ama en son eşim tutturdu parmağını güzelce yıkayıp çocuğun ağzına verdi çocuk emmeye başlayınca parmağını usulca çekip yerine emzik koydu çocuk birden emmeye başladı. O gün bugündür de tutuyor. Bence emzirin biberonla beslemeyin onun yerine emzik alıştırın o da rahatlatır.