Nurerenn Bazen bebeğim gece uyurken hırıltılı sesler çıkarıyo çok yorgun gibi hızlı nefes alıp veriyo 1 aylık daha normalmi bu durum arkadaşlar her bebekte böylemidir
Ftmgktg Nurerenn sırf bunun için 3 4 doktor gezdim en sonunda burnuna kamerayla bakıldı et var gibiydi çünkü.ama öyle değilmiş 2.aydan sonra baya geçiyor canım ama yine de için rahat etsin istersen git doktora
Nurerenn CZB CZB korkuyodum bende hastamı acaba diye her gece yapmıyo ara ara yapıyo sanki bi yeri ağrır inler ya öyle
Nurerenn Ftmgktg aynen et var sanki burnunda gibi öyle bi ses yani her gece değil bazı geceler o sesi çıkarıyo bişeyi var diye üzülüyorum doktora gidicez inşallah normaldir
Ftmgktg Nurerenn inşallah canım bizim doktor ağzında emzik gördü direk et yoktur ama yinede bakayım dedi emzik falan ememezmiş eğer olsaymış