__Minik1Bey__ MERHABA arkadaşlar 4 ay 20 günlük oğlum iki gündür öğle sonrasında genelde aynı saatte müthiş bir ağlama krizi yaşıyor..😞😞😔😔 bende artık dayanamadım ağladım. Ağrı olsa neden aynı saatte gelsin lütfen bi akıl verin.
tubiiik_ __Minik1Bey__ 4 ay ve 8 ay atagı cidden okadar farklıkı anlatılmaz yaşanır dedikleri bu yani kurulmus gibi aynı saatlere krız gecırırler uyumazlar degişik bişey
tubiiik_ __Minik1Bey__ gecicek bunlar dicem ama sonra sendromlar başlıyor gecmiyo bacım. sadece 1-2 ay duraklıyorlar
tubiiik_ __Minik1Bey__ aynen öyle sebebsiz yere aglaması bişeyde istemiyorku oturuyo aglıyo yürüyor ağlıyo bende ağlıcam artık 🤭