Benimdunyamm Bebeğimle oynuyorduk otururken geriye düştü kafasının arkasına biraz ağladı yerde halı var kızarıklık şişlik yok çok üzüldüm birşey olur mu 🥺🥺
tubiiik_ Benimdunyamm yerde oturup düştügü için bişey olmaz uyutmayın bı kaç saat bu düşmeler ne yazıkkı cogalcak düşe kalka ögrenecekler cok dikkatli olmak gerekiyor siz etrafına yastık koyun oturdugu zaman düşerse kafası yastıga gelsin
biruykusuzana Benimdunyamm ohoo daha çok düşecek benim iki tane bebişim var abisi kızımı otururken tutup geri itikliyor kaş göz arası bende önlem için arkasına yastık yorgan battaniye ne bulursam koyuyorum sizde öyle yapın.