Ayisigi45 Bebeğim e 3 gün önce smA aldık günde 1 kere geceleyin veriyorum beni emdiği için. 3 gündür kaka yapmadı hiç normalde 2 saatte bir kaka yapar hep mamayı verdiğinden beri yapmıyor böyle olan var mı
Benimdunyamm Ayisigi45 sma benim kızımı mahvetti valla bir kere Aptamil bulamadı kardeşim almıştı çocuk 1 ay fitille lavmanla kaka yaptı 1 ayda zor duzeltttik bir dahw tövbe ettim
Gamze11 Ayisigi45 ben kullanıyorum çok memnunum ama isterseniz verirken içine zeytinyağı damlatın rahatlatır.
123Elisya Biz 7 aydır kullanıyoruz hiç bir sorun yaşamadık benim kızımda kabız oldu haftada bir yada iki kere yapıyordu doktora götürdük bebeklerde olabileceğini söyledi gündüzleri çay kaşığında biraz az zeytinyağı veriyordum cok rahat etti sonra düzene girdi