aysssnr yerleştik sayılır canım on gün eşyalarımızı getirdik yeni evimize. Kiralar çok uçuk değil ama doğru düzgün ev yok malesef görünürde çok büyük bi ilçe değil gormussunuzdur zaten internetten falan bı sokağa var sadece. O yüzden ev sıkıntısı var sanırım ben gittiğimde hiç kiralık ev yazan yer bile görmedim doğru düzgün.