Kızlar ben başka şehire kv yanına geldim 1 aydır buradayım. dün hemşiremiz aradı 1 yaş aşısı için bende bugün sabahtan gittim. Bana önce aşı için temmuzun 10 na kadar mı ne vakti var kendi hemşiren yapsın şimdi kızarır şişer sonra biz uğraşıyoz dedi. 1 ay daha burada olacağımı söyleyince aşı günün bitmesine 1 gün kala gel dedi. Ya zaten buradayım gitmycem suan yapın bu sıcakta zaten gelmişim dedim. Kızarır şişerse acile giderim dedim. Birbirlerine baktılar ne oluyor yapmak mı istemiyorsunuz dedim evet bize sayılı geliyor falan yaptılar iyice sinirim bozuldu böyle birşey var mı