dayes 7 aylıktan beri kullanıyorum ben prima kullanıyorum kilot bezi cokta rahat cunku kzıım bez baglatmayı sevimiyor kacıyor kılot bezi yatırmadan ayakta giydiriyorum oh mis tasma yapmadı bu zamana kadar gece 11 giydiriyorum sabah 10 degiştiriyorum sızma yapmadı suan 1,5 yasında