ASELANIL Oy kiyamam cok zor
Benim kizim 9 aylik ve 2 gecedir 40 derece ates ile ugrasiyorduk ve ciglik cigliga agliyordu kizim doktora gittik orda da bogazinda bahsettiginiz yaralari gordu. Bizde agizda degil bogazda ve ben basta atesten agliyor sandim sebebini anliyamadim yavrumun. Ben 6 saatte bir 120 miligram paracetamol kullaniyordum zaten (agri kesici) ustune bebek ibuprofeni tavsiye etti 3 miligram 8 saatte bir ve lidocaïne diye bir agiz jeli verdi. Onu da gunde 4 defa uyguluyorum. Inanin bebegim kendine geldi. 2 gece boyunca toplamda 2 saat yatabilmistik oyle icten agliyordu ki sadece atesten olmadigi belliydi. (Hollanda’da yasiyorum oyuzden ilac isimleri farkli olabilir ama Turkiyede de vardir muhtemelen)
Sizde agiz jeli icin sorun ve extra agri kesici kullanin ⅔ gun boyunca. Ve ilik corbalar seklinde ilerleyin minik buz mesela iyi gelebilir. Agzini acitacak seyler yedirmeyin. Biz bu ilaclari kullandigimiz gibi kizim kendine dondu. Aglatmamaya calisiyorum bogazini tahris etmesin diye cok cok dikkat ediyorum. Emzigi vesayre varsa attim yeni aldim. Sizde gerci 2 yas buyuk ama agiz hiyjenine cok dikkat edin dis fircalarken felan cok cok dikkat edin. Ve gercekten baskasinin bardagindan dahi icmemesi lazim.