4 aylık oğlumla ilk defa uçağa bineceğiz. Acaba zor olacak mı diye tedirginim. Tecrübeli olanlar yazabilir mi? Yanıma ne almalıyım ne yapmalıyım? Mama+meme besleniyoruz yanımıza alabilecek miyiz mama? Ya da nasıl oyalayabilirim? Pek yerinde duran bi bebek değil kucakta oturmayacak muhtemelen…