Merhaba güzel anneler. Oturduğum yerden dolayı bebek arabasını merdivenden indirip cıkarmak cok kolay olmuyor bende bu yüzden kızımla dışarı rahatça çıkabileceğim hafif bisiklet ya da başka bir şey arayışı içerisindeyim. Aslında ebeveyn kontrollü bisikletlere o kadar para verilir mi bilmiyorum bebek arabası mantığı var sanki. Düşüncelerinizi bekliyorum. 🌼💛