Damla4134 orijinalini zannetmiyorum vermezler ama ben orijinale yakın şekilde yapıyorum şöyle makarnayı kalem makarnayı haşlıyorum içine zerdeçal atiyorum sarı rengi vermesi için makarna haşladıktan sonra üstüne soğuk su dökmüyorum sonrasında tavaya koyduğum tereyağı eritiyorum yani tencereye üstüne makarnaları atıyorum bir böyle tereyağında hafifçe gezdiriyorum her tarafını sonra kremayı döküyorum üzerine de fesleğen ekliyorum çok kısık ateşte krema Makarna ile bütünleşip fesleğen de kokusunu verene kadar iyice karıştırıyorum o da altını kapatıp yiyoruz bayağı da benziyor tavsiye ederim Bir deneyin