Kızlar merhaba..
Tecrübesiz oldugun için sormam gerekenler olduğunu düşünüyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim..
Son 1 haftadır alt karnımın içi acıyor böyle ağrı demeyelim de acı var. Normal mi iyileşme sürecinde bilmiyorum. İlk günden beri korse kullanıyorum acaba o mu acıtıyor dicem ama dışardaki dikişim acımıyor karnımın içi acıyor.
Diğer sorum da şu;
Kanamam son 1 hafta 10 gün oldu biteli ama pet takmaya devam ediyorum. Kanama yok ama sarı yeşilimsi bı akıntı var sürekli regl olmuş gibi pet değiştiriyorum.
Bir diğer sorum da son olarak;
Sezeryan sonrası doktorumuz bize 1 tane merhem bitane de jel verdi sabah akşam kullanılıyor ikisi de. Kullanan varmı yoksa olduğu gibi kendisi mi iyileşiyor. Acaba nemli mi kalıyor dikiş yerim merak ettiklerim bunlar. Şehir dışında olduğum için kendi doktoruma gidemiyorum sormaya. Uzun oldu biraz kusura bakmayın bana yardımcı olur musunuz 😇