Arkadaşlar. Bebeğim 8 buçuk aylık 7 gün kakasını yapmadı en son dr öneriyle lavman yaptık. Ağlaya ağlaya bağıra bağıra kocaman sert bir parça çıkardı çocuğum.her şeyine zeytinyağı katarım zeytinyağı içiriyorum. Çoğunlukla anne sütü alıyor memeyi çok seviyor. Emeklemiyor hiç hareket etmeyi sevmiyor acaba ondan olabilir mi