Yalvarırım bebeğim için dua eder misiniz ismi “Mihra” daha sarılıp koklayamadım bugün 5. gün hala yoğun bakımda ciğeri enfeksiyon kapmış çok kötü, guatr da yüksek çıktı. Doktor çarşamba günü test sonuçları iyi çıkarsa perşembe çıkarabiliz dedi şu mübarek cuma günü dua edin de hemen iyi olup çıksın sagsalim nolursunuz