balyank_-089 burcu durmaz yenidoğan çekimi yapmıştık biz aşırı derecede memnun kaldık fotoğrafları teslim almaya gittiğimde iki yaş çekimi vardı çocuklarla iletişimi çok güzel olduğu için karelerde güzel çıkıyor kuzenim gitmişti farklı bir yere mesela o fotoğrafçı hiç çocukla ilgilenmemiş ağlıyor diye hatta çekimi bitirmek bile istemişti