Ogluma pazartesi günü menenjit aşısı (baxsero) yaptirdim ilk gün atesi oldu arada kustu 2.gun ateslenmeye basladi iştahsızlık halsizlik vardi yan etkileri diye düşünüp doktora götürmedim dün bütün vücudu kıpkırmızı noktalar halindeydi direk doktoruma götürdüm alerji yaptığını söyledi bu durumu yasayan var mi bidaha menenjit aşısı olamaz mi?