2 ay 22 günlük oğlum var ağzından köpükler çıkıyor tok olsa dahi eli hep ağzında .yumruk yapıp emiyor neden olabilir acaba dış için erken galiba . Bu arada 4 kilo doğduk biraz önden gidiyoruz masallah. Şuan 7700 Gr tip olarak 5 aylık gibi onla bı ilgisi olmaz galiba diş çıkacak ondan diyo etrafta herkes anlamadım