Kızlar bebeğim neredeyse 10 aylık. Doğduğundan beri zaten temas bağımlısı. Kucağımda uyutuyorum eli hep yüzümde dudaklarımda ağzımda uyuyana kadar böyle.Şimdi daha çok sosyal ortamlara girmeye başladık. Kimi görse dokunmak istiyor özellikle yüzlerine. Bebeği böyle olan var mı? Normal mi bu durum? Dün bir yazıya denk geldim içime kurt düştü. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?