Kızlar ya bebeğim Salı günü 4 aylık olacak son 1 haftadır falan asla biberonla içmek istemiyor mama veriyordum arada beni emiyor ama bazen yetmediğinde almıyor asla ağzına alıyor geveliyor emmiyor sıratını ekşitiyor biberon hep kullandığı biberon mama da hep içtiği mama.arada anneme bırakıp bi yere gidiyordum çok ağlarsa mamayı veriyordu biberonla sütüm sağdım verdim uyku sersemi biraz emdi ama çok değil napıcam bilmiyorum devamlı her yerde emziremem ki.sütüm de aşırı aşırı Yok ancak gece var sağmak için bunu yaşayan var mı hiç