Merhabalar, bebeğim 4 aylık kakasını yapamıyor son kakasını 13. Günde yapmıştı doktora götürdük bir sorun yok diyor fitil verdi o şekilde yaptı ancak sürekli fitil vererek yaptırtmak istemiyorum.sadece anne sütü veriyorum.böyle bir durum yaşayanlarınız var mı içimi rahatlatacak bir şeyler duymaya ihtiyaçım var 😔