kızlar siz nasıl baş ediyorsunuz ben önceden de dayanamazdım doğurdum geçer belki dedim geçmedi hala dayanamıyorum bayılıcak gibiyim serumsuz gözümü açamıyorum sıcak su torbası ağrı kesici falan işe yaramıyor serumdan baska napabilirim bazen nasıl normal dogurdum diye kendime şaşıyorum 😂