mom_of_two merhabalar ben de emzirirken hamile kaldım. 18 haftaya kadar emzirdim. Doktorum kesmemi istedi. Bebeğim 14 aylıkken bıraktık. Ben daha çok iştahsızlık yaşadığımız için bıraktım. Emmeyi aşırı seviyordu gece çok kalkıyordu. Emmeyi bırakınca iştahı çok açıldı. Ve gece deliksiz uyumaya başladı