Rmrm Arkadaslar doktorum günde iki defa yarım ölçek kullanabilirsnz dedi ama yarım ölçek ne oluyor anlayamadım içinde sırınga gibi bseysi var nasıl vermem gerekiyor
Umut030918 Şiringa 5 ml yarısı 2.5 ml canım. Bende kullanıyorum gerçekten oğlumda faydasını gördüm. Yalnız bunu hergün kullanmanız lazım yani düzenli doktorumuz öyle söylemişti. Bazı anneler bebeğin sancısı olduğunda kullanıyor malesef işe yaramıyor.